هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرعکس ۲۵

 

 

بزرگراه کردستان - دی ماه ۸۷ - رکورد پیاده روی (کل کل ۲)

نظرات 1 + ارسال نظر
لاله 13 بهمن 1387 ساعت 14:51

بابا محل ما چیکار میکردی
برو محل خودتون عکس بگیر
عکست عالی شده
اون پنجره که از همه روشن تره من واساد بودم
داشتم میدیدم یه پسره قد بلند با یه بارونی بلند {با یه کلاه لبه دار} داره عکس میگیره
ولی نمیدونست که خودشم اونور خیابون داره سوژه عکسای من میشه

د نه د ... همه رو قاطی کردی .. اولا تیپ اون روزم فرق می کرد و تازه محل شما نیست که ... شما آخرشین ! : دی بعدشم همین سوژه دیگران شدن خودش جریانی داره که شاید بعدا ازش نوشتم .. یه کم بی نزاکتیه جریانش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد