هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۰۴

Song : el amanecer reflejado

Album : LOFI

 Artist : bosques de mi mente

 

این آهنگ همونیه که به اشتباه در یکی از هایپریک هام به نام دیگری از گروه دیگری معرفیش کرده بودم .. همون آهنگی که گفتم سر و صدای شهر و ماشینها در پیش زمینه اش هست و اون تجربه ی زندگی دوگانه رو در حالت هایپریم باهاش تجربه کردم . کار جالبیه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین 1 فروردین 1388 ساعت 00:40 http://i-love-u.ir

سلام.سال نو مبارک
یک عاشق به کمک شما احتیاج داره ! از این سایت دیدن کنید :
http://i-love-u.ir
و اگه خواستید جزو اولین کسانی باشید که حمایتشون رو دریغ نکردن یک لینک به سایت با عنوان "دوستت دارم" به وبلاگتون اضافه کنید و بعد به من اطلاع بدید تا به رسم سپاس پیوند شما رو در وبلاگ (که لینکش در سایت هست) درج کنم
این یک پروژه تبلیغاتی یا تجاری نیست، یک هدیه است که همه این پیغامها هم بخشی ازش به حساب میاد
منتظرتون هستم

حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد