هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر 15

Song : Glow

Album : Blackfield

 Artist : Blackfield

Year : 2004

 Genre : Alternative Rock 

 

دیگه طاقت نیاوردم که از خدای زمینی من نگم .. از Steven Wilson .. به زودی ستایشنامه ای براش خواهم نوشت ... بیشتر از 700 کار داره و با باندهای بسیاری کار کرده و گروه اصلیش هم که همون Porcopine Tree معروفه و مهندس صداست .. توی این پروژه ش یعنی Blackfield چه لذت بی پایانی از این همه موسیقی زیبا بردم ... به آرمان می گفتم چه لذتیه وقتی میری تو یه آلبوم و می دونی همه ی آهنگاش قشنگ و قوی اند . پشت سر هم 20 اهنگ زیبا و بالا شنیدن نایی برای آدم نمیزاره ! باور کنید فکر می کردم چه بطالت هرز چندش آوریه درگیر و مخاطب کارهای پاپ و رپ و سنتی موندن ! بی نظیرند این کارها .. هر چی الان بگم کم گفتم ... از این دو روزی که گذشت با این آلبوم و ... تازه قدرت این خدای زیبا رو در کارهای تصویری و کلیپ هاش ببینید ... کارهایی که با No-Man اجرا کرده و ... شکوه سایکودلیک موسیقی و تصاویرش زیباترین تجربه ای بود که شاید تا به حال داشتم .. نگاه و تجربه ی دیگری از دنیا ... بی صبرانه منتظر لحظه ای ام که می خوام اون متن رو شروع کنم .. هر روز زوایای جدیدی از این تجربه و مقوله به ذهنم می رسه و در بحث ها شکل میدم بهش .. کاش فقط یادم نره !!  

راستی نشد که اشاره نکنم به بوی خاک و آب و بسته ای که به آب سپرده شد !! عجیب ، زیبا و فراموش نشدنی بود شب ِ آبی بر آتش و حسرت خاموش نوزایشی که تا دیروز سادو مازوخیستی بود و امروز شاید دعوتی پر لذت برای ادای دین!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:29 http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد