هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۱۷

Song : Some Day

Album : Blackfield II

  Artist : Blackfield 

Composer : Aviv Geffen; Steven Wilson

Year : 2007

 Genre : Melodic Rock  

 

باهات بارها می میرم و زنده میشم استیون ویلسون ! با اینکه روزهای خوبی نیست و چه جسمی و روحی دچار التهاب و آشفتگی و ضعف و بحران و افت شدید کم سابقه ام ولی تنها لذت و پناهگاه من کارهای بی نظیر این خدای منه که آرامش و لذت رو برام به ارمغان میاره ! البته میشه به جای معرفی تک تک کارها به البوم اشاره کنم ( که می کنم ! ) و در صورت تمایل کل کارهای آلبوم رو بشنوید و من به گروه ها و آلبوم های دیگه و کارهای تاپ آلبوم ها اشاره کنم ! احتمالاً این کار رو خواهم کرد ! انرژی زیادی می خواد به روز نگه داشتن 5 تا وبلاگ و چند تا صفحه اون هم با این وسواس ذهنی عجیب و آزارنده ای که من دارم .. با این وقت کم بیشتر دارم خودم رو تحت فشار میزارم ! زور میزنم که زودتر از این دوران پر فشار خارج شم ولی همه چی مبهم و مه آلود و مخدوشه ! بگذریم فایده ای نداره !!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپکده 10 اردیبهشت 1388 ساعت 02:52 http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد