هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۲۱

Song : Comfortably Numb

Album : Live In Gdansk

   Artist : David Gilmour 

Composer : David Gilmour; Roger Waters

Year : 2008

 Genre : Progressive Rock 

 

خداست این آهنگ .. تأکید دارم اگه اهل راک هستید این آهنگ ها رو در این اجرای دیوید گیلمور بشنوید ... بی نظیرند ! هر کاری که شاید میشد با گیتار و یک آهنگ کرد روش انجام داده انگار ! تصور نواختن این آهنگ آنچنان ارگاسم و تخلیه و لذتی رو برام در پی داره که فکر می کنم موسیقی بالاترین و عمیق ترین هنریه که من تا به حال تجربه کردم و شناختم ! آخه چطور از این همه شگفتی و ذوق و لذتم بگم ... من کلمه و جمله نداررررررررم ! دونه دونه ی آهنگاش برای یه بار زندگی کردنه ! شاید این لذت و حس ها رو مدیون یکی از ویژگی های درونیم باشم که لحظه و لذت رو در بالاترین حدی که می تونه بهم عرضه کنه می بینم و ارتباط می گیرم واسه همین میزان شگفتی اولیه ام از دیدن و لذت بردن از یک فیلم یا موسیقی به نسبت اکثر اطرافیانم همیشه بیشتر بوده .. خیلی ها کند تر و لایه به لایه پیش میان ولی پیک های لذت و غم در درون من بنا به تجربه دامنه های زیادی دارن و این رو نوعی ویژگی و مشخصه ام می دونم ! حالا که نگاه می کنم می بینم در طول زندگیم این پروسه طی میشد .. ابتدا ناخودآگاه و این روزها آگاهانه ! که فارغ از پیش آگاهی و نقد ، هر انچه که یک اتفاق یا پدیده و ابژه ای می تونه به من ببخشه رو دریافت می کنم و به صورت بکر باهاش مواجه میشم .. زمانی که از این مرحله ی لذت ها و پیامهای بکر و نابش رد شدم زمان نقد و باز شناسی و تحلیل می رسه ! تقریباً همه ی مراحل زندگیمو اینطور می بینم ! فقط زمان و کیفیتشون فرق می کنه ! در مورد وید هم این اواخر همین اتفاق افتاده ...

نظرات 2 + ارسال نظر
فان شاد.کام 25 اردیبهشت 1388 ساعت 18:59 http://www.funshad.com

سلام
سایت ما شروع بکار کرده و خوشحال میشیم که افتخار بدید و یه سری به سایتمون بزنید و در گروه ما هم عضو بشید. میخوایم با کمک شما بزرگترین گروه و اجتماع بچه های ایرونی رو تشکیل بدیم و با هم شاد باشیم و با هم لحظات خیلی خوبی داشته باشیم. اگه افتخار بدی و در گروه ما عضو بشی خیلی خوشحال میشیم.
راستی حتی میتونید برای اعضای گروه مطالب مورد علاقت رو هم بفرستید و مطالب و وبلاگتون رو به بیش از ۵۰۰۰۰ عضو گروه معرفی کنید.
ممنونم

ایران پیکس 27 اردیبهشت 1388 ساعت 13:36 http://iranpix.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
باحال بود
.
وبلاگ منم آپدیته
با عکس هایی از بانو سوسانو و بانو سویا و بانو یوها و بانو یومیول و تمام بانوهای جومونگ :d
خیلی خفن و جالبه!!!

حتما بیای ،من منتظرم
به اینجا هم یه سری بزن
http://www.iranpix.blogfa.com/post-67.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد