هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۲۲

Song : High Hopes

Album : Live In Gdansk

   Artist : David Gilmour 

Composer : David Gilmour; Roger Waters

Year : 2008

 Genre : Progressive Rock 

 

اینو که دیگه باید اکثراً شنیده باشند ... اطلاعات اصلی این آهنگها یعنی آلبوم اوریجینال و اصلی شون و نیز همچنین دیدن کارهای احیاناً تصویری و کلیپ هاشون و مخصوصاً اشعار و لیریک های جداً قابل توجه و ارزشمند خیلی از این آهنگها مقوله ایه که بنا به تنبلی و شاید نبودن امکانات و فضاش و یه سری عوامل دیگه فرصت و امکان پرداختن بهشون نیست و نمیشه معرفی و عرضه کرد که از نگاه من از لطف و ارزش کار خیلی کم می کنه امیدوارم خواننده و شنونده ی مشتاق زحمت این خلاء رو در کار معرفی من بکشه و قول میدم ارزشش رو داشته باشه ... در ضمن این روزها جدای اتفاقات فرو کاهنده و پر فشار ناخوشایند دوباره که شاید در جایی روزی چیزی ازش نوشتم به قول وفا نکرده ام فکر می کردم و تصمیم گرفتم که نه در یک متن کامل و جامع که دیگه از من بر نمیاد بلکه در نکته ها و اشارات هر از چند گاهی به سویه های تحلیل و نقدم از این تجربه و پدیده بپردازم . همین !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد