هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۳۳ و ۳۴ و ۳۵

Song : Ice

Album : Coming Of Age

   Artist : Camel

Year : 1998

 

یکی از کارهای زیبای گروه معروف و خوش آوازه ی کمل ... به خصوص 4 دقیقه ی پایانیش که یه سولوی خیلی زیبا داره . با تک تک این آهنگها خاطره های مشخص و مجزایی دارم که هربار با شنیدن شون تداعی میشه و این فلش بک ها رو دوست دارم!

 

 Song : Panic Room

Album : Panic Room

   Artist : RiverSide

Year : 2007

  Genre : Progressive Metal

 

چند تا آهنگ از این گروه مونده بود که گفتم دو تاش رو اینجا معرفی کنم .. کارهای قشنگیه .. یکیش آرومه و شعر جالبی داره که این دومیه ست و اولی هم که به درد ماشین و تاکسی و تورها و مجالسی که مزخرفات ساسی مانکنی و این دامبولی های کمر به پایین تهوع آور رو میزارن و بلند می کنند ! می خوره. بس که هر جایی احتمال شنیدنش هست مثل قرص ضد تهوع این آهنگها رو همیشه دم دست دارم دیگه! مدتی هم هست کارهای جدید و شگفت انگیز نشنیدم .. دنبال یه سری کارها هستم .. راستی چه سفر فوق العاده ای داشتیم با آرمان به جنگل های رامسر و کلی عکس و ماجرا که سایت آپلود ندارم براشون ... همه ش فیلترن لعنتیا ! یه سفر اسیدی فراموش نشدنی !   

Song : OK

Album : Out Of MySelf

   Artist : RiverSide

Year : 2003

  Genre : Progressive Metal

 

متأسفانه به دلایل مختلف هم خودم کمتر به Lyric های آهنگها دقت می کنم هم کم دنبالش میرم .. بالاخره شما از این کارا نکنید .. ریور ساید گروه عجیب و قابل توجهیه ! برم اونور کنسرت های اکثر اینها رو میرم ! حیف که درک و توانایی اکثریت مردم از لذت بردن و زندگی کردن با موسیقی به طرز اسفباری پایینه ! در واقع اصلاً چنین چیزی در فرهنگ و تفکر مصرفی شون وجود نداره ! اگر هم باشه اکثراً آمیخته به فرهنگ و سنت های عرفانی و مخمور خوانشگر ماست و بازتولید اراجیف هزار بار جویده شده ی اخته ی خزنده بر کف مرداب تفکر ادیپی رایج !! مابقی این بند تنبانی هایی که از توالت تا مجالس عروسی و تولد و تو هر ماشینی سر چهار راه ، از هر قشر و سن و تیپی می تونی بشنوی هم که هرگز جزء موسیقی حسابش نمیارم و چون امر ناگزیر اجابت مزاج دلیلی برای بحث بر اون نمی بینم ! نکبتا !

نظرات 2 + ارسال نظر
دامون 20 تیر 1388 ساعت 23:32 http://www.damun.blogsky.com

اینجا هنوز فیلتر نشده برای آپلود عکس. من که ازش راضیم!
http://www.img98.com
مرسی بابت معرفی اهنگها
کاش برای تنبلهایی مثل من لینک دانلود هم میذاشتی!!

مرسی دامون جان .. یادم بمونه خوبه ...
اونم که عین همیم دیگه ! ولی می ارزه .. برو دنبالشون ... یا یه بار بیا تهران رو یه دی وی دی در جبران بخشی از لطفت بدیم بهت ! ;)

دامون 20 تیر 1388 ساعت 23:42

راستی میدونستی صمد بهرنگی این شعر شاملو رو که توی پست قبلیت گذاشتی به ترکی ترجمه کرده؟ شاید به زودی ترجمه اش رو بذارم توی وبلاگم. قشنگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد