هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۴۳

Song : Anesthetize

Album : Fear Of A Blank Planet

   Artist : Porcupine Tree

Year : 2007

    Genre : Progressive Rock  

Composer :  Steven Wilson 

 

پیشنهاد اکید می کنم هرطوری شده کار تصویری روی این آهنگو ببینید .. به خصوص قسمت سوم این آهنگ که لذتی رو به من چشوند که شاید هرگز تجربه نمی کردم ! هر چند هایپری و حساسیت و درک بالاتر سنسورهای شنوایی و بینایی و لذت بخش تر بودن پدیده ها در ارتفاعات بالا ! از عوامل شگفتی و هیجان و ذوق زدگی من می تونه باشه ولی در زیبایی این کار شکی نیست !

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ جالبی دارین
اگه تمایل دارید میتونیم تبادل لینک کنیم.
لطفا اگه خواستید وبلاگ منو با عنوان ( تو پیک نیک چه خبره؟) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات برام پیام بذارید تا من هم وبلاگ شما رو با هر عنوان که میخواید لینک کنم.
http://www.pickneek.blogsky.com
تبادل لینک باعث بالا رفتن رتبه وبلاگ شما برای جستجو در گوگل میشه.

روانیه این ویلسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد