هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر 54 - Marillion 1


حالا که برگشتم به وبلاگ نویسی دوس دارم اینجا رو هم گردگیری کنم و از نو شروع کنم .. به زودی ار جمع بندی تجربیاتم تو این مدت در مورد دراگ ها می نویسم که قولش رو خیلی وقت پیش داده بودم . فعلاً به عنوان شروع از آخرین گروهی که دارم فول آلبومش رو گوش می کنم میگم تا بعد !
گروه Marillion که در موردش می تونید به طور کامل اینجا بخونید . همچنین دیسکوگرافی کارهاشون رو هم توی سایتشون می تونید ببینید . در مجموع خوشم اومد از کارهاشون . به عنوان نمونه یه آهنگ شون رو میذارم که متن آهنگش رو می تونید از اینجا بخونید و خود آهنگ رو هم از اینجا بشنوید . البته پایین هم گذاشتمش . خب دیگه چی می خواین ؟ کمی هم اطلاعات در مورد این آلبومشون :

Studio Album, released in 2004
2 Disc version
CD 1 (53:43)
1. The Invisible Man (13:37)
2. Marbles I (1:42)
3. Genie (4:54)
4. Fantastic Place (6:12)
5. The Only Unforgivable Thing (7:13)
6. Marbles II (2:02)
7. Ocean Cloud (17:58)

CD 2 (45:14)
1. Marbles III (1:51)
2. The Damage (4:35)
3. Don't Hurt Yourself (5:48)
4. You're Gone (6:25)
5. Angelina (7:42)
6. Drilling Holes (5:11)
7. Marbles IV (1:26)
8. Neverland (12:10)

Total Time: 98:57

Line-up / Musicians

- Steve Hogarth / vocals, hammered dulcimer
- Steve Rothery / guitar, bass
- Pete Trewavas / bass, acoustic guitar
- Ian Mosley / drums
- Mark Kelley / keyboards

Guest:
- Carrie Tree / additional vocals on "Angelina" and "Genie"