هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۰۲

 این هم دومین آهنگی که همزمان با آهنگ قبلیه اون هایپریک اولم رو ساختند ... کل این آلبوم که انگار تنها آلبوم این گروهه هنوز رو به همراه اون کلیپش که در همون متن وبلاگ نبش گذاشتمش رو پیشنهاد می کنم ... در ضمن مایل بودم به هایپریک هام نمره بدین .. مایلم گرید بندی شون کنم ... 

Song : Eternal Jellyfish Ballet

Album : Tales And Dreams 

 Artist : Kwoon 

Year : 2006

نظرات 1 + ارسال نظر
علی 6 مرداد 1389 ساعت 19:49 http://www.deadhuman.blogfa.com

من اآهنگهای این گروه رو شنیدم عالیه...واقعا عالیه.لینک های دانلود اهنگها رو هم بزاری عالیه.مزسی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد