هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپر عکس ۴۰

 

 

تهران - اسفند ۸۷ 

 

 

 

تهران - اسفند ۸۷ - عباس آباد ! 

نگاه نو !

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 31 فروردین 1388 ساعت 14:05

عکس های جالبی بود.
من منتظر متنی که قولش رو داده بودی هستم. البته هیچ اصراری نیست. فقط همانطور که قبلا گفته بودم سیاوش در خوب که نگاه می کنی و دیالفنی و حتی نبش برای من آشناتر و ملموس تر بودند. البته دیدم که این اواخر اونها رو هم آپ کرده بودی. به هر حال امیدوارم در زندگیت موفق باشی و تا آخر از اون لذت ببری. اگه یه وقت دیگه کامنتی نذاشتم به معنی این نیست که دیگه مطالب وبلاگهاتو نمی خونم. فقط شاید دیگه نخوام زیاد فضولی کنم. مرسی از توجهت به کامنت من.

ممنونم سعید جان ... حرف های جدی و محکم و قابل دفاعی برای این دوره دارم .. همونطور که گفتم چند تا کار رو باید انجام بدم و با یک مانیفست شاید برگشتم .. من خوب بلدم دفاع کنم ! (شوخی کردم!) ولی از شوخی گذشته حرفهای تازه و شاید دعوتی و راهی نو داشته باشم .. نمی خوام نیمه کاره و ناقص و سطحی حرفی ارائه کنم .. نیاز به مطالعه ی بیشتری دارم . باز هم ممنونم .. تازه اگر حریم خصوصی بود در وبلاگ نمیزاشتم .. برخلاف خیلی ها عمومیش کردم چون می دونم چه می کنم و می تونم دفاع کنم ازش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد