هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۳۹ ، ۴۰ ، ۴۱

Song : Still Got The Blue

Album : Ballad & Blues

   Artist : Gary Moore

Year : 1982 - 1994

    Genre : 70's Rock 

 سه کار از گری مور رو یک جا معرفی می کنم که به اندازه ی کافی آشنا و معروف هستند به نظرم . سولوهای زیبایی داره این گری مور و خب اون حس گرفتن های مثال زدنیش در حین نواختن و تیپ و لباس و چهره ی متفاوت و به یاد موندنیش ! (خب وقتی نوازنده و حرفه ای موسیقی نباشی باید هم از این توصیفات ارائه کنی دیگه ! )

 

Song : Parisienne Walkways

Album : Ballad & Blues

   Artist : Gary Moore

Year : 1982 - 1994

  Genre : 70's Rock

 

 

 

 

Song : Like Angels

Album : Dark Days In Paradise

   Artist : Gary Moore

Year : 1997

   Genre :Blues-rock, hard rock   

Producer : Chris Tsangarides, Andy Bradfield 

and Gary Moore

هایپرر ۳۸

Song : A Fine Day To Exit

Album : A Fine Day To Exit

   Artist : Anathema

Year : 2001

  Genre : Alternative Rock 

 

چه انیمیشن هایی دیدم این روزها ... فوق العاده بودند ! سعی می کنم اینجا معرفی شون کنم .. یه دو قسمتی رو این پایین میزارم...  

 

Phil Mulloy - Intolerance I

 




هایپرر ۳۷

Song : Emotional Winter

Album : Judgement

   Artist :Anathema

Year :

  Genre : Alternative Rock 

 

با این وضع اینترنت و سرعتش و فیلترینگش دیگه دل و دماغی نمونده ! چقدر هایپریک ننوشته دارم که هر چه می گذره دونه دونه یادم میره .. تو این روزهای نه چندان خوب .. سه ماه اضافه خدمت و دغدغه ها و مسئولیت های انباشته شده که شانس پیش رفتن و بهتر شدن و حل شدن شون هم هی کمرنگ تر میشه .. این از اوضاع اقتصادی و مالی و ... ای بابا بگذریم که الان فایده که نداره هیچ ، غمباد می گیریم ! فقط این روزها کتاب می خونم و موسیقی گوش می کنم و رها کردم خودم رو از زیر بار هر فشار و قیدی !! ولی در ظاهر و عمل ! ذهن رو که نمیشه فرمت کرد ... این کار آناتما رو خیلی دوس داشتم ... چند سال پیش بی وقفه آناتما گوش می کردیم تا اینکه استیون سر و کله ش پیدا شد ... موسیقی آناتما سرده و خاصیت توهمی و هایپری نداره آنچنان ولی کارهای قوی و زیبا و متن های قابل توجهی داره ... دنی و وینی اند دیگه !