هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

Music 55 - Rob Dougan

خب من برگشتم .. اول اینکه چون مدت زیادی از اون دوران گذشته و دیگه اینقدر محو و مست و شیدای تجربه های هایپری نیستم اونطور که اون موقع بودم (جداً یادش بخیر) واسه همین با این اصطلاح من در آوردی هایپرر دیگه حال نکردم و مسخره دیدمش و گفتم عوضش کنم به همون اصل مطلب یعنی موزیک در زیر شاخه ی معرفی موسیقی .. یه اصلاحات و تغییراتی در این صفحه خواهم داد و به نظرم مشخصاً به معرفی گروه ها و آهنگ های منتخب و مورد علاقه ام می پردازم . اگر وقتی باشه بهتر از دفعات قبل .

خب برای این سری Rob Dougan رو انتخاب کردم که دیروز عصر بعد از خستگی کار جدید و سنگینم پیداش کردم و خیلی خوشم اومد . این مرد استرالیایی که توضیح کارش و در واقع انگار همین تک آلبوم اصلیش تا اینجا رو از ویکی پدیا اینجا میذارم .


Rob Dougan (/rɒb dɡən/; born 1969), is an Australian composer, known for his genre-blending music.[1] Mixing elements of orchestral music, trip hop, and bluesy vocals, his work is tangentially relatable to electronic music. He was known primarily for his breakthrough 1995 single "Clubbed to Death (Kurayamino Variation)", further popularised by 1999's The Matrix soundtrack. "Clubbed to Death" was re-released on his debut album Furious Angels in 2001, seven years after its initial release.


قبول دارم که پوستر خزی داره ! این چیه ؟


اطلاعات بیشتر در موردش رو از همون لینک ویکی پدیا می تونید بخونید . راستی ژانرشون امبینت، کلاسیک و تریپ هاپه ! واسه دانلودش این دو لینک رو پیدا کردم .  لینک 1  -  لینک 2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد