هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۴۴

Song : Yellow Hedgerow Dreamscape

Album : Staircase Infinities

   Artist : Porcupine Tree

Year : 1997

    Genre : Progressive Rock  

Composer :  Steven Wilson  

 

خوشحالم و منتظر گرفتن آلبوم جدید استیون ویلسون با همین گروهش ... 

Porcupine Tree - The Incident 2009

هایپرر ۴۳

Song : Anesthetize

Album : Fear Of A Blank Planet

   Artist : Porcupine Tree

Year : 2007

    Genre : Progressive Rock  

Composer :  Steven Wilson 

 

پیشنهاد اکید می کنم هرطوری شده کار تصویری روی این آهنگو ببینید .. به خصوص قسمت سوم این آهنگ که لذتی رو به من چشوند که شاید هرگز تجربه نمی کردم ! هر چند هایپری و حساسیت و درک بالاتر سنسورهای شنوایی و بینایی و لذت بخش تر بودن پدیده ها در ارتفاعات بالا ! از عوامل شگفتی و هیجان و ذوق زدگی من می تونه باشه ولی در زیبایی این کار شکی نیست !

هایپرر ۴۲

Song : Deadwing

Album : Deadwing

   Artist : Porcupine Tree

Year : 2005

    Genre : Progressive Rock  

Composer :  Steven Wilson

 

وقتشه بعد از این همه لذت و خاطره از کارهای استیون ویلسون چند تاییش رو معرفی کنم .. مثل همیشه زحمت دانلودش با شما ... به دوستانی که کارهای پراگرسیو راک و مخصوصاْ موزیک سایکودلیک گوش میدن (که البته در اون صورت حتماْ استیون رو می شناسند ! ) پیشنهاد می کنم !  

روزهای بی اینترنتی .. 90 روز اضافه خدمتی که برای اولین بار انگار از برج من به بعد بخشیده نشد !! رکود اقتصادی و مشغله های انسان دوستانه ! و با این همه سیر بی توقف تجربه و لذتی که چیزی جلودارش نیست .. از لذتی که از این زندگی اخلاق ناباور تجربه گرای در لحظه ی هنجار شکن خودآگاه پویا می برم کاملاً راضی و سرخوشم ...

هایپر عکس ۴۷

  

مرداد ۸۸ - پاتوق خاطره انگیز بالای م. شهرک ! مکان تماشای غروب و طلوع ما !!

 

  

خیلی وقت بود عکس نذاشته بودم .. بس تجربه ها و فازها متفاوت و گاهاْ تکراری هم شدند ! مدتیه که نمی نویسم و با وجود این همه حرف و ایده که این اواخر شکل بحث و نقد رو به خودش گرفته بود و به نظر سازنده و تولیدی میومد ولی در فراموشی و تنبلی داره زایل میشه ! 

  

 

 

نمی دونم چرا عکس ها این شکلی شدن ! مدتیه که عکس هامو توی فتوبلاگم میزارم .. اگه مایلید می تونید اونجا رو هم ببینید ...