هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۴۸

Song : Eye Of a Needle

Album : Ambient Collection

   Artist : The Art Of Noise

Year : 1990

    Genre : Electronica 

Composer : Anne Dudley/Gary Langan/Johnathon J. Jeczalik 

 

این آهنگ بامزه و متفاوت هم تقدیم به شیدرخ عزیزم .. در واقع خیلی ها که بعداً این رو گوش کردن اون لذت و به اصطلاح فازی رو که من باهاش گرفتم رو متوجه نشدند و خب شاید حق داشتند ولی واقعیت اینه که اولین بار این آهنگ رو در کنار گروه های جدیدی که از سبک های جدید روی گوشیم ریختم در هایپری داشتم گوش می کردم که با این صداها همچین تصاویر و شخصیت های کارتونی و تئاتری جالبی در ذهنم تصویر شد که در انتهای آهنگ با اون صدای زیبا و متفاوت لذت و شادی و شوق و شعفم به اوج رسید .. طبعاً هایپری لذت رو چند برابر و شفاف می کنه ولی خب بخش بزرگ این لذت به توانایی و ویژگی تصویر سازی ها و فیلمنامه نویسی های ذهنم بر می گرده که به تازگی متوجه شدم خیلی ها این توانایی یا تکنیک رو دارا نیستند ! در هر صورت ! سعی کردم کار تصویری یا صوتیش رو از سایت یوتیوب بردارم که دیدم تصویری نداره و کیفیت کار صوتیش هم اصلاً خوب نیست و با اونچه من گوش کردم فرق داره .. انگار تنظیم نشده این نسخه ش که تو یوتیوبه .. امیدوارم از سایت ها و جای دیگه ای قابل دسترسی باشه .. گروه جالبیه که یه بار حتماً میشه شنید .. تا می تونید سبک ها و گروه های متفاوت بشنوید .. خیلی تأثیر داره .. از طرفی هم نوید هر آن یک شگفتی و لذت رو البته به آدم موسیقی پرستی !! چون من میده !

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدرخ 13 آبان 1388 ساعت 11:36

مرسی عزیز دلم... دارم گوش میکنم و مینویسم... همونطور که خودت گفتی آهنگ متفاوت و جالبیه... تمام شد :) خیلی جالب بود با اینکه صداها و سکوتها از ابتدا تا انتهای آهنگ برابر بودن و یکنواخت ، اما آمیختن صداها جانبی از حالت تکرار و خستگی خارجش کرده بود... (هر چند که در کل بر این اعتقادم که صدای کلاغ هم زیباست ;) حتی گاهی زیباتر از صدای قناری ) و به قول خودت تداعی گر حرکتها و تصاویر کارتونی بودن.. از طرفی دیگه دقیقا با حرفت موافقم که در دنیای هایپری (که تجربش رو نداشتم) و شاید حالت مستی حسها و تصاویر کاملا متفاوت تری به تصویر کشیده میشن... شاید یه روز باز هم با تو و کنار تو تجربش کردم...! بازم ممنونم عزیزم...

[ بدون نام ] 13 آبان 1388 ساعت 12:11

عزیزم این رو من تو یوتوب دیدم فکر میکنم نسخه ی بدی نباشه...
http://www.youtube.com/watch?v=dqHDhcrPzUI&feature=PlayList&p=4726774A17E14513&playnext=1&playnext_from=PL&index=36
این آهنگشم که تو فیس بوک هم گذاشتم کلیپ جالبی داشت...
http://www.youtube.com/watch?v=ynDvfHbN29I&NR=1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد