هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

Music 56 - Air


خب بچه های خوب ! برای امروز تون یه گروه متفاوت الکترونیک فرانسوی رو دارم به نام Air که توسط نیکلاس گودین ِ معمار (جالبه ها این معمارها چقدر سمت موسیقی رو میارن!) و ژاک دانکل (این یکی ریاضی خونده) در سال 1995 شکل گرفته . اطلاعات بیشتر و کامل رو از همین ویکی پدیا می تونید بخونید فقط چند نکته ای که واسه من جالب بود کار با گروه فانکادلیک بود و به خصوص تأثیرهایی که از گروه ها و سبک های مختلف گرفته کارشون که تو بخش Musical Style تو همون صفحه ویکی پدیا می تونید بخونید . من تو آلبوم هاش بیشتر دو آلبوم  Moon Safari و  Talkie Walkie رو گوش کردم و دو آهنگ Run و Biological رو از این آلبوم آخر بیشتر دوس داشتم .



برای دانلودش امیدوارم روش جستجو و یا سایت خوبش رو سراغ داشته باشید اگر به مشکلی برخوردین کامنت بذارین شاید بتونم کمک کنم تو دانلودش بهتون . و آخ که چه موزیک متنی داشت این فیلم In Bruges که دیشب تو سینما قلهک دیدیم . به به !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد