هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

Music 59 - Ochre


یه آلبوم ازشون شنیدم که همین بالاییه و بدم نیومد خوب بودن ولی نه خیلی متفاوت یا خیلی شگفت انگیز .. یه کار الکترونیک خوب که امروز صبح یکی از مسافرها که شنید بهم گفت اگه الکترونیک گوش می کنی تنجرین دریم هم گوش کن ! گفتم بـــــــــــــــــــــله ! پدران رو به جا میاریم ما! آهنگ هفتش رو به خاطر ملودی غالب کار بیشتر پسندیدم ولی در مجموع برام گروهی بود که همیشه گوش نمی کنم . البته باید آلبوم های دیگرش رو هم تهیه کنم . مثل اینها :


Ochre is the stage name of English electronic musician Christopher Leary. The name "Ochre" was originally adopted as the title for Leary's academic work while studying audio production at Newcastle College, as a variation of "Oaker", being the name of a street in Manchester where Leary spent his early childhood.[1] Leary also holds a Master's degree in music.


Albums

EP


پوسترهاش منو یاد پندراگون میندازه ولی خب هیچ ربطی ندارن به هم کاراشون . چیز بیشتری ندارم ازشون بگم . در ضمن اگه سایت خوب درباره ی موسیقی و همین پیدا کردن اطلاعات در مورد گروه ها سراغ دارین که فیلتر نشده حتماً بهم بدین .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد