هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

Music 58 - Parov Stelar


خب نوبت به دی جی استلار رسید ! صفحه ی ویکی پدیاشو خوندم توی این گیجی خواب لحظه های آخر کاری و به این نتیجه رسیدم کمی با حوصله تر بودم اطلاعات و لینک های مفیدتری هر بار می تونستم بذارم درباره ی سبک موسیقی و بیوگرافی و ... ولی باز هم مثل قبل به معرفی گروه ها و نام ها بیشتر بسنده می کنم و زحمت بقیه ش رو به ذوق و علاقه ی مخاطب و البته ویکی پدیای عزیز می سپرم. برای خوندن بیوگرافی مارکوس، نام واقعیش و سابقه و نحوه ی شکل گیری و دیسکوگرافی بلند کارهاش برین اینجا



در مورد سبک موسیقی شون می تونید از اینجا بخونید :Electro swing

من خیلی فکوس نکردم روی همه ی کارهاش ولی خب آلبوم آخر 2012 سی دی اولش کارای خوبی داشت به نظرم و همینطور آلبوم  2005: Seven and Storm مثلاً آهنگ My Inner Me ... در مجموع کارهاش واسه یه دور همی و گپ زدن و نوشیدن و از این قبیل قضایا ! خوبه .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد