هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

فاصله گذاری !

اومدم چند خط توضیح بنویسم که احتمالاً نه برای همیشه که به این زودیها این بلاگ آپ نمیشه چون از اون دوران و اون تجربه ها فاصله گرفتم و دوره ی انتقادیشو دارم طی می کنم . برگشتنم فکر می کنم منوط به یک تجربه جدید و بزرگتره ! که تا ببینیم چی می تونه باشه ! این ایده برای تبدیل به یک سایت شدن و آرشیو کردن تجربه های هایپری و تصاویر و دست آوردهای این تجارب ذیقیمت و پر ریسک و هزینه و صد البته لذت و شگفتی بود که فعلاً در همین حد موند . مطالب و حرف های زیادی نیز از این مقوله (دراگ) دارم که شاید وقتی روزی دفعه ای اومدم و نوشتم ! فعلاً بدرود دنیای هایپری شیرین من !

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدی 19 شهریور 1389 ساعت 11:49

گذار مجدد ... خوشحالم که گیر نمیفتی و هرگز در یه مرحله از زندگیت درجا نمیزنی سیاوش همیشه در تغییر من ...

این بلاگ اسکای ابله بوس نداره شیدرخم ... بیا یه عالمه ماااااااااااچچچچچ :*

شیما 12 مهر 1389 ساعت 19:44 http://www.porcupinetree.blogfa.com

خب من خوشحال نشدم...
دلیلشم اینه که بعد از مدتها تصمیم گرفتم وبلاگ رسمی ژروکوژاین تیری رو راه بندازم..فقطم دنبال مخاطب خاصم..کسی که بشناسدشون و موزیکشونو گوش کرده باشه...خب اگه اومدی و تا اون موقع من شروع کردم به آژ کردن خوشحال میشم...

اوووووووووه بعد از این همه مدت ؟؟!! کجا بودی تو ؟ جریان ژ و پ چیه اون وقت ؟

شیما 12 مهر 1389 ساعت 19:45 http://www.porcupinetree.blogfa.com

ژروکوژاین نه پروکوپاین...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد