هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۴۹

  

Song : In Your Heart

Album : Echoes In Time

   Artist : Esgi

Year : 2007

    

یه کم آهنگ های متفاوت از گروه های مختلف بهتون معرفی کنم که شما هم از این کار جدید من که الان میگم نصیب ببرین ! واقعیتش اینه که یه مدته حدود 100 گیگا بایت موسیقی از سبک های مختلف دستم رسیده و هربار 3-4 گیگ از اون رو می ریزم روی گوشیم و گوش می کنم .. هر چند دیوونه شدم بین این همه سبک و اهنگ و کارهایی که خب پیش میاد که دوست ندارم ولی لذت و کنجکاویم برای کشف ناگهانی یک آهنگ و یک لذته که همیشه هیجان پایدار زندگیم بوده !! این یکی رو امروز کشف کردم .. بد نیست قشنگه ! فقط دارم دیوونه میشم از دست این تنبلی که نمیزاره این همه هایپریک رو بنویسم .. چند ماهه که ننوشتم ؟! :(

هایپرر ۴۸

Song : Eye Of a Needle

Album : Ambient Collection

   Artist : The Art Of Noise

Year : 1990

    Genre : Electronica 

Composer : Anne Dudley/Gary Langan/Johnathon J. Jeczalik 

 

این آهنگ بامزه و متفاوت هم تقدیم به شیدرخ عزیزم .. در واقع خیلی ها که بعداً این رو گوش کردن اون لذت و به اصطلاح فازی رو که من باهاش گرفتم رو متوجه نشدند و خب شاید حق داشتند ولی واقعیت اینه که اولین بار این آهنگ رو در کنار گروه های جدیدی که از سبک های جدید روی گوشیم ریختم در هایپری داشتم گوش می کردم که با این صداها همچین تصاویر و شخصیت های کارتونی و تئاتری جالبی در ذهنم تصویر شد که در انتهای آهنگ با اون صدای زیبا و متفاوت لذت و شادی و شوق و شعفم به اوج رسید .. طبعاً هایپری لذت رو چند برابر و شفاف می کنه ولی خب بخش بزرگ این لذت به توانایی و ویژگی تصویر سازی ها و فیلمنامه نویسی های ذهنم بر می گرده که به تازگی متوجه شدم خیلی ها این توانایی یا تکنیک رو دارا نیستند ! در هر صورت ! سعی کردم کار تصویری یا صوتیش رو از سایت یوتیوب بردارم که دیدم تصویری نداره و کیفیت کار صوتیش هم اصلاً خوب نیست و با اونچه من گوش کردم فرق داره .. انگار تنظیم نشده این نسخه ش که تو یوتیوبه .. امیدوارم از سایت ها و جای دیگه ای قابل دسترسی باشه .. گروه جالبیه که یه بار حتماً میشه شنید .. تا می تونید سبک ها و گروه های متفاوت بشنوید .. خیلی تأثیر داره .. از طرفی هم نوید هر آن یک شگفتی و لذت رو البته به آدم موسیقی پرستی !! چون من میده !