هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۱۲

Song : The Curtain Falls

Album : Out Of Myself

 Artist : River Side

Year : 2003 

 Genre : Progressive Metal  

 

در مورد آهنگهایی که انتخاب می کنم گاه فکر می کنم بعضی از توضیحات لازمه ... نکته ای که در تمرین شنیدن بهش رسیدم این بود که لذت خیلی از آهنگها رو بعد از چندین و چندبار شنیدن و آشنایی با فراز و فرودش می تونید درک کنید ... متأسفانه هنوز مجهز به زبان و تئوری موسیقی نشدم و از زبان و خوانش شخصی خودم استفاده می کنم .. موضوع اینه که بارها شده که آهنگی رو جایی پخش کردم دیدم وسطش یکی حرف می زنه یکی نظر میده و یکی چه می دونم هزار کار دیگه ! اوایل کلی مغموم و مأیوس می شدم تا این اواخر به این نتیجه رسیدم که اکثر آدمها اون هم تو این جامعه هیچ وقت تمرین شنیدن نداشتند .. فکر می کنید چند درصد در کودکی موسیقی کلاسیک شنیدند که حتی اگه تئوری و دانش و درک تحصیلی موسیقی هم نداشته باشند گوش آشنا با موسیقی های پلی فونیک و هارمونیک رو داشته باشند .. علت این نوع برخورد با موسیقی بحث مفصلی به نظرم در زمینه ی مصرف گرایی داره که ریشه های روانی و اجتماعیشو به کنار بذاریم ربط بیشترش رو به مزخرفات و چرندیاتی میدم که هر روزه به انتخاب یا اجبار دارند گوش می کنند ! در برابر موسیقی منفعلند و هرگز به فاعلیت و آفرینش و تفکر در اون نمی رسند ! اگه دست من بود در عرصه ی هنر کم مایل به دیکتاتوری نبودم ! طولانی شد .. بقیه شو در هایپرر های بعدی میگم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 22 فروردین 1388 ساعت 18:10 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

امین 11 تیر 1389 ساعت 23:48

سلام
چقدر خوب بود که یک کاری می کردین که همون آهنگ رو همین جا از خود شما می گرفتیم و حالشو می بردیم !!!

لینک دانلود آهنگ هایی که پیشنهاد می دید رو بذارین حداقل !!!

سلام .. اول وبلگ توضیح داده بودم که به علت بی حوصله گی این کار رو نکردم و زحمت جستجوی لینک دانلود با خود خواننده و شنونده ی پیگیر و علاقه منده ! اگر تهران بودی بهم بگو شاید تونستم برات بعضی هاشو بزنم بدم بهت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد