هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۱۸

Song : Cloudy Now

Album : Blackfield

  Artist : Blackfield 

Composer : Aviv Geffen; Steven Wilson

Year : 2004

 Genre : Alternative Rock   

 

به علت بی حوصله گی تو همین هایپرر مابقی آهنگهای این باند رو که دوست دارم معرفی می کنم تا زودتر به گروه های دیگه برسم ! توی دو آلبومی که ازش دارم آهنگهایی مثل : End of The World , Hello , Miss You , Perfect World , The Hole In Me... 

فکر می کنم برای همه پیش اومده که یک آلبوم قرین دوره و خاطره ای میشه .. برای من هم این آلبوم و فضای آهنگهاش یادآور دوره و خاطرات خاصی شده . چون دارم ازش می گذرم اینو گفتم ! در کل روزهای خوبی نبود این مدت و امیدوارم تغییرات ناشی از این دوره ی پر فشار زودتر خودشون رو به نشانه ی پایان بحران نشون بدن ! درگیر فضای داستانی چوبک بودن هم کم تأثیر گذار نیست بر این به درون خزیدن و سرگردانی کم سابقه! نکته ی قابل ذکر دیگه جلب توجه چشمان ناظر و گاهاً نگران یا منتقد به نگاهی از بالا و پروسه نگر بر زندگی منه و دقت بر مراحل گذرا و متغیر و به تعبیری پویای سیر زندگی پر فراز و نشیب من ... چیزی که همیشه علیرغم هزینه های گزاف و فشارهای (نمی تونم اعتراف نکنم !) روان فرسای این تغییرات و تجربه ها می پسندیدم . تا زمانی ناخودآگاه صورت می گرفت و مدتی ست که با شناخت و آگاهی ناظر بر جدال تز و آنتی تز ها هستم .. بنا به دلایلی تا مدتی کامپیوتر شخصی ندارم و کمتر می تونم بنویسم . هر چند در این مدت هم زیاد فعال نبودم .. دعوت به جا و حیات بخش نوید به مکث و بازگشت به فضای منطقی و منظم و پر آرامش و پر تعمق موسیقی کلاسیک تغییرات چشمگیری در سویه های انتقادی ام به زندگی ام و انتخاب هام داشته که البته نقش به هم ریزنده و از نو سازنده ی کتاب رفیق قضایی هم نباید ناگفته بمونه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد