هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۳۶

Song : Where We Would Be

Album : Lightbulb Sun

   Artist : Porcupine Tree

Year : 2000

  Genre : Progressive Rock

 

این روزها بی وقفه با آلبوم سال 2008 گیلمور و به خصوص کار تصویریش و در واقع آخرین حضور ریچارد رایت بزرگ مشغول بودم و زنده گی می کردم .. بعد از اون سفر که مثل یک خواب شیرین بود برام در حال تغییراتی هستم برای برنامه ای که زندگیم رو دوباره با یک تغییر بزرگ مواجه می کنه ... فعلاً که 3 ماه اضافه، شیرین تو پاچمه ! جریانات پادگان هم شنیدنی شدن که اینجا نمیشه ازش چیزی نوشت ! ولی منو از نظر چالش و بحران و پیچیدگی های روان و شخصیت انسان ها که همیشه دوست داشتم خوب ارضاء کرده !   

راستی یادم بمونه شاید تو نبش از خواب عجیبی که دیدم بگم . در ضمن برای چندمین بار بگم استیون ویلسون رو بعد از دیدن کارهای تصویریش طور دیگه ای خواهید شناخت ! این آدم خیلی جدیه ! حرف زیاد داره !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد