هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپریکولوژی

نسخه آزمایشی یک ایده ! دست آوردها و بازنمودها و رخدادهای دنیای هایپری من !

هایپرر ۴۲

Song : Deadwing

Album : Deadwing

   Artist : Porcupine Tree

Year : 2005

    Genre : Progressive Rock  

Composer :  Steven Wilson

 

وقتشه بعد از این همه لذت و خاطره از کارهای استیون ویلسون چند تاییش رو معرفی کنم .. مثل همیشه زحمت دانلودش با شما ... به دوستانی که کارهای پراگرسیو راک و مخصوصاْ موزیک سایکودلیک گوش میدن (که البته در اون صورت حتماْ استیون رو می شناسند ! ) پیشنهاد می کنم !  

روزهای بی اینترنتی .. 90 روز اضافه خدمتی که برای اولین بار انگار از برج من به بعد بخشیده نشد !! رکود اقتصادی و مشغله های انسان دوستانه ! و با این همه سیر بی توقف تجربه و لذتی که چیزی جلودارش نیست .. از لذتی که از این زندگی اخلاق ناباور تجربه گرای در لحظه ی هنجار شکن خودآگاه پویا می برم کاملاً راضی و سرخوشم ...

نظرات 1 + ارسال نظر

آقا من روانی این بشرم روانی این آهنگم

سروری یزدان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد